2010. március 17., szerda

Pasi-peyote






Karkötő pasik, vagyis férfiak részére.:-)))
Színei mellett, a mintaként belefűzött jel is, ami a Mars bolygó jele(is), kellően férfias . Hiszen a harc szimbóluma: a támadókedv, az erő, a dinamika megtestesítője. Az energiát, az akaratot, a lelkesedést, a feszültséget és az agresszivitást jelenti. Kevés réz lánc is került bele, ami talán még inkább fokozza ezt a hatást. Szóval, csak pasiknak!:-)
A szép, pasisan szőrös kezű modellem, ismét Zsolti! (férjem)
Nem értem mi baja ezzel a képpel! :-)))

16 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, különösen a láncos megoldás!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik és ez a láncos megoldás tényleg szuper!

    VálaszTörlés
  3. Tyűűűűűűűűűamindenit!Nagy ötlet és nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Le a kalappal! Egyszerűen csúcs!!!

    VálaszTörlés
  5. Szuper jó lett!!! Igazán férfias darab! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz lett! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes, a láncos megoldás különösen tetszik! És persze a minta... :-)))

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, és sűrű elnézések, hogy nem néztem a blogod az elmúlt napokban, valami miatt kimaradt, pedig nagyon szépek születtek megint! Gratula! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi!!! Egyébként néha én sem bírom követni, ki-mikor-mit készített, és utána csak nézek, hogy én ezt vagy azt miért nem láttam még???
    :-)))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon vagány ez a karkötő! :) Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. Ez igen!Szuper lett!Igazán pasis lett!Az én fiam nem vesz fel peyotét!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó és a színe fantasztikusan pasis!
    Szuper!!!

    VálaszTörlés