2010. április 26., hétfő

E-MIX szőttes :-)




2010. április 16.-án kezdődött Pápán, a XIV. Szent György-napi Agrárexpo, Regionális Mezőgazdasági Kiállítás és Vásár.
Az Agrárexpotémaköreit és a kiállítókat meg sem próbálom felsorolni, ...elég hosszú lenne.
Erre az alkalomra készült egy nyakpánt az egyik résztvevő vállalkozás részére,... így született az E-MIX szőttes. :-)))
Először kicsit nehezen indult, na nem a szövés okozott problémát, hanem, hogy a betűk mérete és formája megfelelő legyen, .. a végére már egészen belejöttem. Azt minden esetre megállapíthatom, hogy nem csak más, a saját magam által készített minta alapján sem tudok dolgozni. Pedig gyorsabb lenne, mint mindig visszaszedegetni, és alakítgatni. ...Lakota mágiás nyakpánt egyenlőre biztosan nem készül....:-))))
Az E-MIX vállalkozás (8500 PápaGyimóti út 32. Tel:06 89 312-502) által forgalmazott termékeket szintén nem sorolom, nem férne ide, viszont a tőlük vásárolt, a középső képen látható tároló szekrényt mégiscsak megmutatom, nekem is ilyen van, most már három is. :-) Nálam ez vált be, a dobozos rendszeremre egy idő után inkább a káosz szó volt jellemző, mint a tárolás, vagy rendszer. Most végre minden a helyén van, egy napig tartó kemény munka árán, szelektálva, felcímkézve. :-))))

10 megjegyzés:

  1. Ne emészd magad a minták miatt, úgy szeretlek, ahogy vagy: természetesen egyedinek, csodaszépeket alkotónak, megismételhetetlennek!!! :D
    A pánt szuper lett!!! A tárolódobozok tökéletesek!!! Egyszer talán nekem is lesz majd.:-)

    VálaszTörlés
  2. A gyöngyszövés technikát (sem) próbáltam még, szuper lett ez a nyakpánt! A tárolód meg egyenesen Tökéletes! Így aztán lehet rendet tartani! :) Alíz

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen sikerült a nyakpánt!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a nyakpánt, tetszik a befejezése, meg ez a szalagos megoldás! ...és ez a tároló....:) hát azt hiszem hamarosan beszerzek egyet én is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a nyakpánt, szépek a betűk, és nagyon igényes az egész ékszer!
    A tárolód irigylésre méltó, nagyon praktikusnak tűnik!

    VálaszTörlés
  6. - a mintákban osztom a véleményedet, nekem sem erősségem, ezért fűzök úgy, ahogy:)
    - a nyakpántod nagyon-nagyon tetszik, rusztikus, szépséges betűk,különösen az M lehetett macerás, de csodás és abszolút egyedi lett!
    - a tároló pedig szuper, nem is láttam még ilyet, de nagyon kívánatos:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki a nyakpánt!!! A kanapémat elnézve, nekem is szükségem lesz egy ilyen tároló dobozkára :-)

    VálaszTörlés
  8. Abban biztos voltam, hogy a "szekrényke" mindenkinek tetszeni fog!!!, a nyakpántban meg reménykedtem!!! :-)))))
    Köszönöm ezt a sok dícséretet!!! :-)))

    VálaszTörlés
  9. Nagggyon jóóóó! Szuper ügyes vagy! :) Türelmed is végtelen, ahogy elnézem! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik a szőttesed!!! A tárolódoboz meg nagyszerű, azt hiszem nekem is be kellene már szereznem valami hasonlót!

    VálaszTörlés