2010. május 30., vasárnap

Gyufakocka és Canabis... :-)




Az elégedett, kocka-, és pasilánc készítő. :-)

Gyufakocka, ragasztás nélkül....és pasinyakláncok hematit medállal.
Pénteken túlestünk az első olyan piaci napon, amikor nem vásárlóként nézegelődtünk. A kezdeti aggodalom után, nagyon jól sikerült minden, nagyon jól éreztük magunkat. ...mert nem egyedül voltam, férjem Zsolti is eljött velem, ...a sátor összerakását nem mertem egyenlőre bevállalni.
:-)))
Nagyon sokan keresték az egyszerű nyakláncokat, az első pasiláncot ott készítettük, Zsoltinak. A canabis levél formájú medált választotta, :-), és ő mutatta meg, hogy is kell sodorni a viaszolt zsinórt, hogy az úgy is maradjon. Amikor hazatérvén nekilláttunk a "sorozatgyártásnak", előkerültek egyéb "katonakori" emlékek, így a gyufakocka is.
Tegnap reggel uram és parancsolóm nekiült, és hosszas szenvedés után megszületett az első.
Délután, miután a rézdrótokat feltekerte a pasiláncokra, :-), elkészült a második,..ez már sokkal gyorsabban ment,....épp most készül a harmadik. Eddig nagyon zavarta, hogy nem igazán tudott segíteni a gyöngyfűzésben, most viszont nagyon élvezi, hogy végre talált "magának való" tennivalót. :-)))
...Baldi (nagyfiam) is nagyon lelkes volt, de ő egyenlőre feladta...

12 megjegyzés:

  1. Nagyon mókás, amikor a pasikat is be lehet vonni a fűzésbe! A Te férjed igazán kivette a részét a munkából! Az én életem párja főleg a swarowskijaimat "lopkodja" a horgászáshoz való műlegyeihez! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Szuper jók, és vagányak a pasiknak készült nyakláncok! És a gyufa kocka?! Hát az is fantasztikus, főleg azért, mert hogy ragasztó nélkül készült.
    Ügyik vagytok a férjeddel együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a láncok és ez a gyufa kocka is valami remek! :) Bár elég veszélyes, ha az egész meggyullad. :D

    VálaszTörlés
  4. Hát az én párom nem vonható bele a gyöngyözésbe,bár véleménye az van:)))
    Szuperek a kockák,még nem találkoztam hasonlóval!Gondolom elkezdeni nehéz.

    VálaszTörlés
  5. A kockák nagyon jók, a nyakláncok is! :)

    Gratulálok a sikeres piacozáshoz is!

    VálaszTörlés
  6. Zsolti(m) nagyon örül a dícséreteknek, én pedig nagyon büszke vagyok rá! :-)))
    Köszönjük!
    ...én is azt gondolom,(de csak gondolom, én nem próbáltam) hogy elkezdeni nehéz,..a neten van leírás, ha érdekel valakit, szívesen elküldöm a linket! :-)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy jól sikerült az első piaci napod! :-) Jópofák a férfi láncok, a gyufakocka pedig valami fenomenális!!! Nem is tudom elképzelni, hogy marad ez meg ragasztó nélkül...

    VálaszTörlés
  8. Igazi élvényszerző -tapasztalatszerző napotok volt:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a láncok! A kocka meg fantasztikusan jól néz ki, még soha nem láttam ilyet! Zsoltinak nagy gratula!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ügyesek vagytok!!! Külön gratula Zsoltinak! :D

    VálaszTörlés
  11. Hát a kockáról először azt hittem, hogy gyöngyből van, de nem!!! Gyufából. Zseniális, kedvem lenne megfogdosni:) Olyanok a gyufafejek, mint az apró gyöngyöcskék:-) Gratula-matula!

    És én is az előttem szólókhoz hasonlóan örülök, hogy sikeres volt az első piaci napod; ehhez is gratulálok, na és persze az ékszerekhez úgyszintén:-)

    VálaszTörlés