2011. június 9., csütörtök

Ezüst, bronz és fém... :-)







...azért közben fűztem is, ezt-azt...
Főszerepben a fémek: matt ezüst, bronz, fém színű delica gyöngyök. Nagyon szeretem ezeket a színeket. :-)
Peyote karikát is ideje volt már fűznöm, a rózsaszín-ezüst variációhoz Orsina melone bogyóját fűztem meg, a láncos-átbujtatós összerakást pedig Anami ötlete alapján választottam.
Mindkettőjüknek köszönöm! :-)
Ez a nyaklánc, az enyém lett!!!
..a fém színű delica szerintem annyira mutatós magában is, hogy muszáj volt meghorgolnom, csak úgy, medál-mentesen, és egy herring karkötő is lett belőle..
A fényképezéssel nagyon megszenvedtem, mert "rettenetesen" csillognak... a csillogást mégsem tudom visszadni a képeken.
:-)))

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!!Én is imádom a metál delicákat,rendkívül jól mutatnak.Eszméletlen jó ez az ezüst horgoltad!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos darabokat alkottal! Neke is az ezustos horgoltad tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek egytől egyig, de a herring karkötő és a "sima" horgolt egyenesen csúcs!!!
    A fotók szerintem fantasztikusak, a fény és az árnyék játéka kiemeli az ékszerek szépségét!!!

    VálaszTörlés
  4. Imádom a delicás horgoltjaidat!!!Annyira precízek!!!A herringkari is nagyon szuper,egyszerű,de ütős!!!A bogyók is és a karika is tuti!!!Mindennel elégedett vagyok:)))

    VálaszTörlés
  5. que bonitos todos, me gustan mucho los cordones

    VálaszTörlés
  6. Varázslatosak lettek, annyira kifinomultak ízlésesek, és legfőképpen gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  7. Mindegyiket bevállalnám, nagyon szépségesek lettek!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Nem semmi,micsoda szépségeket alkottál megint!!! Annyira elegánsak, kifinomultak!
    Gratulálok:-)))))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, ízléses ékszereket készítettél. Az ezüst delica nekem is nagy kedvencem.

    VálaszTörlés
  10. Unos trabajos realmente maravillosos. Enhorabuena por tu buen hacer y tu gusto para combiar.

    VálaszTörlés
  11. Imádom mindegyiket, de az első kettő!!!!!!! Húúúúúú!!!! Őket különösen szeretem!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikusan különleges darabokat készítettél az elmúlt időszakban. A horgolmányaidat külölönsen imádom! :) Alíz

    VálaszTörlés
  13. Egyszerűen mind gyönyörű,nem is tudnék választani!A horgoltak igazán különlegesek!!Gratatulálok!

    VálaszTörlés
  14. Hú de jók ezek a cuccok, nem is tudok választani melyik tetszik legjobban!:)

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörűséges lett mindegyik, teljesen beléjük szerettem!!

    VálaszTörlés