2011. október 5., szerda

Ajándék Marikától!!! :-)))


Ma ismét ajándékot hozott nekem a postás.... kezdem megszokni,....
:-)))
Marikától kaptam ezt a gyönyörűszép nyakláncot, a blogjában meghirdetett szülinapi JÁTÉKSOROZAT egyik nyerteseként!
Marika nem aprózta el, a játék most is folyik, rengeteg gyönyörűség várja új gazdáját!
:-)
A játékról bővebben itt olvashattok!
:-)
...mint a képek mutatják, nem csak a nyeremény nyakláncot, hanem sok-sok fantasztikus kabochont is kaptam, szépségesen csomagolva...
:-)
Kedves Marika!
Nagyon szépen köszönöm a játékot, az ajándékot, és a kedvességed!!!
:-)))

11 megjegyzés:

  1. Congratulations ... It's all very nice!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szépségekhez:-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ajándék,nagyon szerencsés vagy mostanában:)Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékok! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok te kis mázlista:-)))))

    VálaszTörlés
  6. Mindig irigykedve nézem ezeket a különleges bogyókat. Nagyon szépséges! :) ALíz

    VálaszTörlés
  7. Szerencses vagy h. ilyen sok szepet katal!:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, gyönyörű ajándékot kaptál ismét!:)

    VálaszTörlés
  9. Irigykedtem ám rád nagyon, mostanra már megbékéltem Fortuna szeszélyével :)) Gyönyörű a bogyó, a kabosonok lélegzet-elállítóan szépek!

    VálaszTörlés
  10. Felicidades!!!!! Es un regalo magnífico!!!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, hogy velem játszol!!!

    VálaszTörlés