2012. október 23., kedd

A pillangó és a kékek.. :-)

...igeeen, még mindig gyurma, de most már kicsit tudatosabban, avagy gyakorlottabban, ami remélem látszik is a kész ékszereken...
:-)
Az, hogy többségében kékek, nem a véletlen műve, ..elővettem a kék gyurmát, ..a zöldet, barnát, és egyéb kedvenceimet jóóó messzire tettem, majd kényszerítettem magam, hogy kéééket gyúrjak!!
Sem a kékért nem rajongom,, sem a mályváért, sem a pillangókért, mégis tetszik a végeredmény, .. ha így folytatom, egész kiszínesedem...
:-))
Kipróbáltam a "csavart" gyöngyöt is, az útmutató videót Murphy's Laboratory blogján találtam, köszönet érte!
..először nem nyerte el a tetszésemet a három csavart gyöngy, amit kreáltam'.., nyakláncként viszont egész jól mutat...
Készültek azért zöldek is, de még nem "ékszeresedtek", azokat majd legközelebb...
:-)))

30 megjegyzés:

  1. Csodaszépek !! A kékek is, pedig én sem vagyok kék rajongó !!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépségesek, nehéz lenne a választás közülük!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűségesek!!!! A pillangós a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen csodás alkotások!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyi vagy !!!!!!!
    Gyönyörű mind !!!!!!!!!!
    A kék is nagyon tetszik a csavart is fantasztikus !!!!!!
    A pillangós is egészen különleges !!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Bámulatosak! Nincs egyetlen kedvencem, mind az!!!
    Nagyon köszi a linket is!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek a kékjeid! :) Nagyon tetszik a karkötős-medálos szett! Szuper! :)

    VálaszTörlés
  8. Kriszta újból elbűvöltél! Az ékszereid világa, a fantáziád, csodás egyedi darabokat eredményeznek. Ez már a MŰVÉSZET!

    VálaszTörlés
  9. Szenzációsan néznek ki egytől egyig! A kékeket egyenesen imádom:)

    VálaszTörlés
  10. Lenyűgözöl, mert annyi szépséget alkotsz és mindig kipróbálsz valami újat.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszenek, én kék-rajongó vagyok :)A csavart gyöngyök a kedvenceim!

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikusan ügyes vagy! Csodásak!

    VálaszTörlés
  13. Mind mind gyönyörű...a pikarellók...és a "swirli" gyöngyöd is...csak gratulálni tudok!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jók lettek, az utolsó lánc a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon egyedi, különleges és szépséges! Jó nálad nézelődni!

    VálaszTörlés
  16. Én imádom a kéket, fantasztikusak ezek az ékszerek! A minta, a forma, a színek, minden varázslatos! A csavartat pedig én rivolinak néztem :)) Bámulatos!

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű szépek! Gratulálok! Bármibe fogsz, a végeredmény nagyon ütős... Meg is jött egy picit a gyurmázáshoz nekem is a kedvem. :-)

    VálaszTörlés
  18. Mindegyik igazan nagyon tetszik ,szepek de a pillangos kulonosen tetszik.
    Az ekszereidnek az iparmuveszeti kiallitason lenne a helye annyira csodalatosak

    VálaszTörlés
  19. Neked mindegy mi akad a kezedbe csodás dolgokat kreálsz belőle :) Csak így tovább ! GRT.

    VálaszTörlés
  20. Unos conjuntos espectaculares!!! Tus trabajos son maravillosos!!!

    VálaszTörlés
  21. Fantasztikusak! Mindkét szett nagyon ütősre sikerült, de hozzám a kék áll közelebb! :-)

    VálaszTörlés
  22. Az utolsó medál nagyon jól néz ki, meg a kék szett is! :)

    VálaszTörlés
  23. A kék- feketés variációk a kedvenceim.

    VálaszTörlés