2012. október 28., vasárnap

Antik állványhoz, antik medál...

..állandó jelleggel állvány, és hely hiányától szenvedek, pedig van már pár darab...
Megkerestem unokatestvéremet, (Mersich Jenő) Jencit, és megkértem, hogy készítsen nekem egy állványt, olyan méretekben, ahogy én szeretném... csak egyszerűen, meg aztán majd én lefestem..
:-)
Sem egyszerű nem lett, sem festenem nem kellett, amikor mentem érte, ez a gyönyörű fekete-arany antik állvány várt rám.
Félig már be is laktam, KÖSZÖNÖM!!!
:-))
A medál pedig az ásványos gyurma kaboson tovább kísérletezéséből született, ..lehet, kicsit túl jól sikerült az antikolás, mert néha úgy tűnik, mintha tényleg most ástam volna elő a kertből...
:-)))

45 megjegyzés:

  1. Kriszta, ez a medál TÖKÉLETES!!! És az az állvány...HÚÚÚ!!! Tökéletes környezet a remekműveidnek!

    VálaszTörlés
  2. Ez az antikolás tényleg jól sikerült, fantasztikus lett!!! :)) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a medál és az állvány is szuper!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett a medál, úgy tökéletes ahogyan van, csodaszép. Az állvány és az unokatesód miatt pedig "irigy" vagyok. Nem csak gyönyörű darab, de tényleg jól kihasználható!

    VálaszTörlés
  5. Szépséges ékszer , gyönyörű állvány ......tele a kincsekkel.......!!!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű darab!! Hol ástad én is szeretnék egy ilyet!!!!:))))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek ezek az ásványos gyurmáid!! :-))) A többi is nagyon klassz,de nekem ezek a kedvenceim! :-) Már néztem a többit is,mindegyik fantasztikus! Kriszta,adsz is el belőle?

    VálaszTörlés
  8. Es un colgante maravilloso!!! Me encanta!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nekem így tetszik ahogy van....nem sok az antikolás...gyönyörű az ékszer...az állványod szenzációs!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik az "ásványos" medálod!
    Az uncsitesód nagyos ügyes!

    VálaszTörlés
  11. Annyira tokeletesre sikerult az antikolas ,hogy azt hittem valami oskori lelet van befoglalva:))
    Nem is na ..De valoban csodalatos lett ez a medal,nagyon tetszik.
    Uncsitesod szerintem sorozatgyartasba kezdhet ezzel az allvannyal annyira jopofi.

    VálaszTörlés
  12. Szuper sz állvány és a medál is. Szeretem ezeket a színeket.

    VálaszTörlés
  13. Irigyellek az állvány miatt, nagyon ötletes, praktikus, és szépséges!
    A gyurmás medál pedig gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  14. Tökéletes a harmónia! Nagyon illenek ezek a szépségek egymáshoz! De szeretnék egy ilyen állványt:)

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű, egyedi, tökéletes!

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű a medálod és az állvány is csodás!!

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű az állvány, a medál meg egyszerűségében is tökéletes!

    VálaszTörlés
  18. Anyám, eddig is imádtam a dolgaidat, de ezen a szépséges állványon még inkább "életre" kelnek! A medál pedig nagyon-nagyon megint... :)))

    VálaszTörlés
  19. Beautiful necklace in gentle colors! I like such simple, elegant and timeless designs.

    VálaszTörlés
  20. Kedves Kriszta!
    Az állványodnál csak a medálod irígylésre méltóbb! Gratulálok mindkettőhöz :)

    VálaszTörlés
  21. Hát ilyen gyönyörű nyakláncot sehol sem áshaték elő a világon, nagyon-nagyon tetszik! Az állványt is írigylem, de méltó helyre került.

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép, és az állványod is szuper! Én is gondolkozom most, hogy milyen állványt szerezzek, és honnan..túl nagy a választék! :)

    VálaszTörlés
  23. Álomszép ez a medál!!! Az álványért pedig én is irigyellek!

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm, ..Jenci nevében is!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  25. It's a wonderful pendant ... I love it!!!
    Greetings!!!
    Lyra

    VálaszTörlés
  26. Gyönyörű lett a medál!Az állvány is nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  27. Az állvány és a medál is csodálatra méltó!!!

    VálaszTörlés
  28. Gyönyörü lett a medál. Gratulálok az állványhoz!

    VálaszTörlés
  29. Tetszik a medál hangulata, magával ragadó.

    VálaszTörlés
  30. Vááá, ez a tartó isteni jó! Nem semmi!!
    És a medál is nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  31. Hi,
    great...absolutly great...wow
    greetings
    karin

    VálaszTörlés
  32. Csodás a medál! Az állványért irigyellek, nekem is állandó problémám a helyhiány, meg az átláthatóság.

    VálaszTörlés
  33. Szuper az állványod, a medál pedig gyönyörűűűűűűűűűűűű!!!!!!!!! Egy kicsit most mindkettő miatt sárgulok! :)

    VálaszTörlés
  34. Az összes ékszered gyönyörű, ötletes és egyedi, az állvány méltó kiegészítőjük. Jajj, de csúnya dolog az irigység!

    VálaszTörlés
  35. A medál káprázatos, az állvány pedig... de jó lenne nekem is egy ilyen!!! :)

    VálaszTörlés
  36. Hát akinek ilyen unokatesója van...arra csak irigy lehet az ember! :-)))
    Tényleg nagyon tökéletes ez az ékszertartó állvány, ennél szebb csak az a gyönyörű ásványos kaboson! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  37. Und es kommt ja immer darauf an, wie man Kunstwerke präsentiert! Ich bin ganz schön stolz auf Euch Kriszti(kisebbik Unokatesóm) und Jenci (Kisöcsém). Erst einmal Umarmung von hier,
    Kati

    VálaszTörlés