2012. október 2., kedd

gyurmáSZtam... :-)

Annak érdekében, hogy a kígyótekergetésnél' előbbre jussak az ékszergyurma világában, felszerelkeztem célszerszámokkal...
... gyurmavágó kés, mini kiszúró formák, akril henger, tésztanyújtó gép (ezt drága anyósomtól szereztem), stb. ...
Sablont viszont nem igazán találtam, a Sculpey "babaarcok" sablonján kívül, amiből csak egy formát fogok használni valószínűleg.
Épp ezért, egyből belecsöppentem a sűrűjébe, vettem folyékony szilikont is, és nekiláttam a sablon gyártásnak. Hihetetlen módon elsőre sikerült... ritka dolog...
:-)
A felső képen, egy Balditól (kapott) faragott csont medál klónjai virítanak, lentebb pedig az arc akasztókkal, és egyéb "nyúlványokkal" ellátott variációi.
A tésztanyújtó géppel nem csak puhítottama gyurmát, hanem kipróbáltam Julie Picarello technikáját, amit a Gyöngyikék blogján láttam, ...nagyon tetszik a módszer, csak épp' kicsit vékonyra nyújtottam a rétegeket, ...majd a következő jobb lesz...
:-))
Készült hosszú nyaklánc az arccal, ..ami közvetlen környezetemnek tetszik, nekem annyira nem, ..és egy elég méretes ezüst medál, ..ami nekem tetszik, közvetlen környezetemnek annyira nem.
:-))) 

27 megjegyzés:

  1. Wow!!!!!!! pretty cabochons and pretty colours!!

    VálaszTörlés
  2. Húha! Hatalmas lendületet vettél, és csoda jók a medálok. Nekem a csont medál klónjai nagyon bejönnek, bár a többi is nagyon tetszik. Ilyen erős "kezdés" után kíváncsian várom a folytatást!!:-D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az tetszik inkabb mint ami neked :) A hosszu nyaklanc nagyon szupi.
    Nagyon jol neznek ki azok az arcok:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek, s igazán "lakotásak"!

    VálaszTörlés
  5. Szuper kísérleti eredmények:)))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek :) nagyon tetszenek

    VálaszTörlés
  7. Krisztina !!!!
    Nagyon jól sikerültek !!!!
    Mondjuk ez nem is volt kérdéses, mert amihez Te hozzányúlsz abból mindig fantasztikus alkotások születnek !!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Te jóságos ég !!!!!!!!Kriszta ( szólíthatlak így ?)beleszerettem ezekbe az indián totemekbe .Gyönyörűek lettek !!!Nagyon ügyes vagy .Megírnád nekem hogy hol vettél folyékony szilikont ?marialesti@gmail.com Előre is köszi .

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű dolgokat készítettél! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  10. Akkor most már Te is átélhetted a Picarelló technika minden "búját bánatát"...hát elsőre fantasztikusan sikerült....az enyém az valami borzalom volt, meg sem mertem mutatni! A sablonok szuperek...nagyon ügyes vagy!
    DE a csont medál klónoktól egyenesen beájultam!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Tök jók lettek ezek a gyurma fejek, ügyi vagy!:)

    VálaszTörlés
  12. Hű, micsoda szépségeket alkottál! Ráadásul rögtön elsőre! A Picarello-féle medálod is tökéletes! Nagyon tetszik mind!!!

    VálaszTörlés
  13. Hihetetlenül ügyes vagy!Nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon ötletesek! A szögletes medált imádom! :)

    VálaszTörlés
  15. Irígylásre méltó a gyurmáSZásod :)
    Minden darabja nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon ügyes vagy, mindegyik tetszik, de a zöld mintás az nagyon kedvenc!!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépek lettek.gratulálok.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szépek lettek mind. Bár engem nem vonz ez a teknika, el kell ismernem, hogy fantasztikus dolgokat tudsz igy kreálni. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó kis formákat csináltál!!!
    Én is szilikonból csináltam sablonokat, de még nem volt időm tesztelni:-(

    VálaszTörlés
  20. Nekem is van, nekem is van!!!!! :)...és imádom mindegyiket!!!!!!!

    VálaszTörlés
  21. Nagyon tetszenek !! Csodaszépek !!!
    Marcsi

    VálaszTörlés
  22. Unas piezas preciosas!!!!

    VálaszTörlés