2012. október 14., vasárnap

Karperecesedve, medálosodva, ..és a véletlen kaboson.. :-)

Az akvamarin ásványokkal készített  kabosonból született egy karperec és egy nyaklánc, .. tulajdonképpen majdnem olyan, mint amit szerettem volna..
:-)
A felső képen látható kaboson a véletlen szülötte, talán ezért is lett ez a legjobb, mind közül!
Tegnap ismét gyurmáSZtam, továbbra is Julie Picarello technikáját alkalmazva, és eközben, rögtön az első "szeletelésnél" szétszakadt a lap...
Sajnáltam begyúrni', gondoltam ez már rosszabb nem lesz, belefektettem egy sablonba, és pakoltam rá méééég gyurmát... Nem kicsit lepődtem meg, amikor kifordítva, a minta megmaradt.
A többi már ez alapján direkt' próbálkozás eredménye.
:-))
Az utolsó képen lévő medálok megint csak tetszenek, mert valahogy olyan színük lett, mintha nem is lenne színük..
Szintén begyúrt selejtek keverékei...
:-)))

37 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns a szett! A gyurma termés is tetszik ,még "szakadtan "is :)))

    VálaszTörlés
  2. Mindig a véletlen szüli a legjobb dolgokat...ugyanakkor véletlenek meg (azt mondják) nincsenek...szóval készítettél egy gyönyörű mintát és ötletesen megoldottad a problémát...gratulálok...nagyon szép dolgok születtek! A medál és a karkötő fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  3. Elképesztőek a munkáid és a kreativitásod! Egyet értek Mézesmamával: véletlenek pedig nincsenek - csak tehetséges alkotó! :))

    VálaszTörlés
  4. Hú... Nagyon klassz a karkötő és a nyaklánc! A kabosonok is gyönyörűek ismét!

    VálaszTörlés
  5. De klassz az akvamarinos szett!! Egyszerű, de nagyon elegáns! A gyurmácskáid meg nagyon egyediek, vidámak!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó végignézni a fotóidat... olvasni téged!!! Hihetetlen ez a kreativitás! Gratulálok! Még, még, még....

    VálaszTörlés
  7. Hát igen... véletlenül...vagy inkább akaratlanul... egészen csodás dolgok tudnak születni!

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikusan ügyes vagy! Újabb és újabb csodálnivalókat találok Nálad. Nagyon tetszenek a szabálytalan formák!

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon szeretem Julie Picarello technjkáját!
    Super darabokat készítettél!
    Mindegyik tetszik egytől egyig!!!

    VálaszTörlés
  10. Oszintesegi roham elkapott es gyorsan elmondom hogy az a kristalyos kaboson az elozonel nem tetszett es erre most keszitettel egy olyan CSODALATOS medalt meg karkotot belole hogy csak amulok ,bamulok.
    Gyonyoruek es a kabik pedig alomszepek nagyon nagyon tetszik mind.

    VálaszTörlés
  11. Szépséges lett mind!Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Hihetetlenül gyönyörűek:))))

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűek! Imádom mindet olyan különlegesek!

    VálaszTörlés
  14. Tényleg mindegyik fantasztikus, nem is tudbék választani!!
    Ja és a kari(azon a kis gnóm kézen:-))))és a lánc egyszerűen tökéletes!!!

    VálaszTörlés
  15. Az "elrontott" kaboson tetszik a legjobban! gyorsan nevezd el ezt a technikát, mert majd tanítanod kell! Csúcs lett!

    VálaszTörlés
  16. Eszméletlenül jók lettek a gyurmáid ........már megint !!!

    VálaszTörlés
  17. Már megint le vagyok maradva egy körrel:-(
    Nagyon tetszenek ezek a cabosok! Főleg az ásványosak! Brutálisan jók!!!

    VálaszTörlés
  18. Csodálatos alkotások, az első képen nagyon jó a kaboson!:)

    VálaszTörlés
  19. Wow ... is a spectacular and beautiful set ... and cabochons are ideal!!!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szép és egyedi mind! De hát ez Nálad nem is kérdéses! :-)
    Nem is lehetne közülük választani!

    VálaszTörlés
  21. Krisztina !!!!!!
    Csodásan szépek mind mind !!!!!
    Szinte nem is lehet választani sorrendet mert gyönyörű az összes !!!!!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon nagyon nagyon jóóók! :-)

    VálaszTörlés
  23. Hú Kriszti valami eszméletlen jó darab lett a "véletlenszülte"!!!! Csak annyi jut eszembe, hogy húúú, meg jujjj, meg azta, meg ilyen értelmes dolgok. Na mindegy, úgyis érted! :-)

    VálaszTörlés
  24. Que bellezas,tus trabajos son maravillosos.
    Un beso

    VálaszTörlés
  25. Úgy látom belejöttél nagyon a gyurmázásba! :) A medál is nagyon tetszik, de a karkötőn nekem kicsit túl nagy az ásvány..de én legtöbbször nem is szeretem a feltűnő karkötőket.. (kivéve, azt a szépséget, amit tőled kaptam :) .. azon kívül csak koncert belépős szalagokat szoktam hordani a csuklómon, meg a hajgumim, hogy el ne hagyjam! :) )

    VálaszTörlés
  26. Nem volt időm gyönyörködni, de jó hogy rátaláltam ezekre a szépségekre!
    Jó hogy vannak "véletlen" történések, nekem az a kaboson tetszik a legjobban! Gratula!

    VálaszTörlés
  27. Nagyon különlegesek lettek ezek a gyurmaságok!!!

    VálaszTörlés
  28. Son todos unos trabajos maravillosos!!!! Felicidades!!!

    VálaszTörlés
  29. Csodálatosak a gyurma kabosonok. Addíg gyönyörködtem bennük amg MEGKAPTAM AJÁNDÉKBA azt a csodálatos ovál formájú "véletlen" csodaságot. Nem hiszem, hogy elégszer tudom köszönni. Köszönöm köszönöm köszönöm...........
    Paraiczné Mari

    VálaszTörlés
  30. Szívesen, szívesen, szívesen... :-)))

    VálaszTörlés