2010. január 4., hétfő

Arachnofóbia


Íme az első pók, amitől nem félek! Pedig elég méretes!
Az "Egyedi ékszerek" klub videói közt találtam a mintát,(network.hu), kicsit ásványosítottam, a feje citrinből van, hogy igazán szerencsét hozzon!
Ezúton is köszönet Zeke Piroskának, aki a videót feltöltötte, sőt nem csak ezt, rengeteget!
A citrinről:
A citrin a - pénz köve-ként közismert, mivel vonzza a pénzt.Érdemes pénztárcában, zsebben, táskában tartani belőle.A Feng-Shui elveit követve tehetünk néhány citrin követ a lakás Gazdagság területére. ( bejárattól számított bal hátsó terület ) Hatása várakozáson felüli! (én elhelyeztem...majd meglátjuk...)
A citrin erősíti az érzékeny emberek kifejezőkészségét. A célratörő és elszánt embereknek segít a vizsgákat sikerrel letenni. Segít depressziónál, amely visszahúzóerő a kívánságoknál és képességeknél,segít feldolgozni a megrázó élményeket, optimizmusra ösztönöz, erősíti az önbizalmat és az ötletességet.
Hatással van a hasnyálmirigyre, és hasznos cukorbetegség esetén is.Csökkenti a koleszterinszintet, segíti a szervezet méregtelenítési és tisztulási folyamatait.
Forrás:internet

2 megjegyzés:

  1. Ez valami fantasztikusan gigantikus! Én is félek a pókoktól, de ez csodálatra méltó.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves szavaid,örülök, hogy benéztél hozzám!

    VálaszTörlés