2010. január 7., csütörtök

Meskarácsony



Majdnem elfelejtettem írni 2009 egyik nagyszerű eseményéről, aminek kicsit én is részese lehettem!
A "Meskás lányok": Bori és Réka, karácsonyi akciót szerveztek, melynek keretében a Fészek Egyesület javára lehetett felajánlani saját alkotásainkból.
Az első képet az ő blogbejegyzéseik között találtam, nagy örömömre felfedeztem rajta az én kis nyakláncomat. http://www.meskahonlap.blogspot.com
Dec. 27-én a Hír Tv műsorán lehetett látni egy riportot, az átadásról. Kicsit kettős érzés volt számomra. Örültem, hogy láthattam, hova is kerültek a felajánlások, és remélem, hogy valakinek sikerült örömet szereznem, viszont torokszorító érzés volt belegondolni ezeknek a gyerekeknek az életébe, a mindennapjaikba. Nagyon remek dolog mai világunkban, hogy léteznek ilyen egyesületek, és akciók!
A linket egy másik kedves és lelkes meskás alkotó, Viki küldte el nekem. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése