2010. február 24., szerda

Ajándék Krisztától!!!



Megérkezett a PIF ajándék Krisztától!!!
Ma olyan voltam, mint egy kisgyerek,...ajándékot vártam!
Nem sokkal ebéd után érkezett meg a postás! Hozott nekem egy gyönyörűen csomagolt dobozkát! Mint kiderült, nem csak én vártam ilyen kíváncsian, mit kapok, Zsolti a férjem is odatelepedett mellém, és együtt nyitottuk ki a meglepit!
( délelőtt adtam fel én is az ajándékokat, nyomatékosan megkérek minden érintettet, hogy a csomagot nehogy lefényképezze,...én bizony trehány voltam ezen a téren..:-)))
Kedves Kriszta! Nem tudom, mennyit dolgoztál ezzel a szettel, csak azt tudom mondani, gyönyörű és különleges, nagyon szépen köszönöm!!!!!!!
Még a nap is kisütött amikor fényképeztem, pedig egész délelőtt köd volt, és most megint beborult. Meghoztad az ajándékoddal a tavaszt, a meleget, a jókedvet!

4 megjegyzés:

  1. Csoda szép napsütötte kis darab, elhiszem,hogy örültél neki!

    VálaszTörlés
  2. Hello! Ez tök jó, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik nekem is, nagyon örülök neki,a dícséreteket pedig Kriszta nevében is köszönöm! :-)))))))))))

    VálaszTörlés