2010. február 20., szombat

Gyáva vadmacskák...



Amikor elkezdtem, azt hittem ez lesz az egyik PIF ajándék, amit elküldhetek....
....úgy 80%-os készültségnél megállapítottam......nem,...ez nem lesz jó...nem ilyet képzeltem....
Ez biztos nem tetszene annak, akinek szántam.....aztán mégis befejeztem....el is neveztem....Vadmacskák!....azután megint nem tetszett....így hát felkerült a Meskára....azóta megint tetszik...
Így lett belőle gyáva vadmacccs!
Tegnap este elkezdtem egy másikat......remélem azt már a postára viszem!!! :-)))
Azért arra kíváncsi lennék, hogy ajándékot készíteni más gyöngyös lányoknak, csak nekem okoz ekkora gondot, vagy azért más is elbizonytalanodik közbe-közbe? :-)
Az elnevezés persze az ásványokhoz kapcsolódik, na meg kicsit azért formailag is próbáltam vadítani! Leopárdjáspist és tigrisszemet használtam, az utóbbiról már régen írtam, legyen hát arról pár gondolat.
A tigrisszem ásványkőben többféle rezgés egyesül, így a segítségével megtanulhatunk távolságot tartani, s egy bizonyos sorrendet felállítani. Megfékezi a túláradó energiákat és izgalmakat.Mélységes belső béke és védettség, érzelmi mélység fejlődik ki hatására. Csillagjegy: Ikrek, Oroszlán, Szűz, Skorpió, Nyilas
(forrás:internet)

9 megjegyzés:

  1. Ne bizonytalankodj túl sokat,mert csodás dolgokat alkotsz! Ez a lánc pl. nagyon dögös, fantasztikusan jól sikerült, biztosan örült volna neki akinek szántad eredetileg!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen néz ki, és csodás ez az asszimmetria. A Pif ajándékok kapcsán nekem is hasonló gondjaim vannak...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Kedvesek vagytok! Azért örülök, hogy akad még rajtam kívül más is, akinek ez gondot okoz! :-)))))
    Most akkor beveszem az önbizalom tablettát, és folytatom az ajándékkészítést! :-))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is örült volna az, akinek szántad!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. :-)))))))))))))))))) Ha Te mondod?! :-)

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezt a nyakláncodat, extravagáns, különleges, és szuper! Én oda sem adnám senkinek!)) - ha vigasztal én is mindig bizonytalankodom, mindig szükségem van mások megerősítésére, de mindig sikerül meggyőzniük)))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ibolya! Neked is nagyon köszönöm a bíztatást!!!:-)) ...Már haladok,...kettő készen van!!!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Hello! Tök jó ez a lánc, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés